hhhh

hhhh

środa, 19 września 2012

Jay. :D

Jay. :D

[t.i.]- twoje imię

Przyjaźnisz się z Jayem od pół roku. Dzisiaj idziecie do kina razem z chłopakami. Bardzo cieszysz się z tego wyjścia. Niestety, nie masz co na siebie ubrać. Twoja szafa jest pusta. Do wyjścia masz 3 godziny. Postanowiłaś , że pójdziesz na zakupy do galerii. Odwiedziłaś swoje ulubione sklepy : (wstaw nazwy skl.). Byłaś zmęczona i spragniona. Poszłaś jeszcze do kawiarnii. Zamówiłaś sobie koktajl ( wstaw smak ) . Wypiłaś i poszłaś do domu. Wyjęłaś ciuchy z toreb i porozkładałaś je na łóżku. Postawiłaś na zieloną bluzkę na ramiączkach i jasne rurki z dziurami. Włosy upięłaś w kok. Poszłaś do łazienki i zrobiłaś makijaż. Schowałaś telefon i klucze od domu do kieszeni spodni. Założyłaś jeszcze szare vansy i wyszłaś. Przed twoim domem stał już samochód chłopaków. Przywitałaś się z nimi i wsiadłaś. Ruszyliście do kina. Wybraliście film ,, Step Up 4 : Revolution". Trwał on 2 godziny. Bardzo ci się podobał. Chłopaki odwieźli cię do domu. Jay wysiadł razem z tobą. 
- Chłopaki, jedźcie. Ja wrócę na nogach.- powiedział Jay.
- Spoko. Narazie ! - chłopaki odjechali.
Weszliście do domu. Usiedliście w salonie.
- [t.i.] ja muszę ci coś powiedzieć.
- Co takiego ?
- Nie wiem jak to powiedzieć. Em ... po..podobasz mi się.
Zatkało cię. Poczułaś jak serce ci mocniej bije.
- Jay... ja ...
- Wiem. To było głupie. Lepiej będzie, jeśli już pójdę - Jay wstał i ruszył w stronę drzwi.
- Nie, nie idź. - zatrzymał się i odwrócił w twoją stronę.
- Ty... ty mi się też podobasz.
- Serio ? A zostaniesz moją dziewczyną ?
- Tak.
Jay pocałował cię namiętnie.




Wiem, wiem. Nie musicie nic mówić. ;/ Porażka !! Przepraszam was za to, ale jakoś nie mam weny ... :d komentujcie .

3 komentarze:

  1. Mi się baaaaaaaardzo podoba!
    I nie gadaj mi tu głupstw o jakiejś tam porażce!
    Gdzie ty ty masz porażkę? bo ja jej nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OJEJOJEJOJEJOJEEJ <3
    moj kochany Jay, ja chce więcej z Jay'em <3
    i nic nie mów na temat że porażka -.-
    bo przyjdę i już nie będzie miło :D także proszę dodawać dalej!!
    i zapraszam do siebie ;) http://marzeniasiespelniajatw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka tam porażka! piękny tylko szkoda ,ze taki krótki :(

    OdpowiedzUsuń