hhhh

hhhh

sobota, 29 września 2012

Rozdział 13

                                                         
Rano, gdy obudziłam się, zauważyłam , że Max leży koło mnie. Spojrzałam pod kołdrę. Był on nagi. Ja też byłam.
- Max. Obudź się. - szepnęłam do niego.
- Co się dzieje ? Co ja tu robię? - popatrzył pod kołdrę. - O matko ! Czy my....
- No wiesz .. chyba tak. Pamiętasz coś z tego ? Bo ja nie za bardzo.
- Pamiętam, że pocałowaliśmy się po powrocie z klubu, a później poszedłem spać. Chyba o 2 w nocy usłyszałem jakieś krzyki. Dochodziły one z twojego pokoju. Przyszedłem do ciebie, żeby sprawdzić co się dzieje. Powiedziałaś, że brzuch cię bardziej zabolał. Bardzo płakałaś Przytuliłem cię i uspokajałem. Chyba wtedy .. to zrobiliśmy.
- Co ?! - byłam zszokowana. Nie mogłam uwierzyć, że przespałam się z Maxem. Szybko wstałam z łóżka i zaczęłam ubierać czarne jeansy, niebieską bluzkę z pieskiem i czarne trampki. Przez cały czas nosiłam naszyjnik od Nathan'a.
- Ej Ania. Mogę się ciebie o coś zapytać ? - Max ubrał bokserki i podszedł do mnie.
- No.
- Czy ty ... czy ty coś do mnie czujesz ? - zatkało mnie. Nie wiedziałam co powiedzieć.
- Ja.. ja nie wiem. Dziwnie się czuję.
- No bo ja ... - nie dokończył bo mu przerwałam.
- Proszę, nie mów, że ty coś do mnie czujesz. Ja mam chłopaka, a ty masz dziewczynę. My ... nie ma żadnych ,, nas " . Nie mogę tego zrobić Sylwii, a tym bardziej Nathanowi.
- Rozumiem. Czyli, że to co wydarzyło się w nocy nic dla ciebie nie znaczy ? - zrobił smutną minę.
- Sama nie wiem. Ja, zrobiłam to pod wpływem alkoholu.
- Ale ja nie. To dowód na to, że cię kocham. Zostaw Nathan'a, zostaw Sylwię i zostań moją dziewczyną. - złapał mnie za ręce.
- Max, ja ... ja cię nie kocham. Przepraszam. - wyszłam z pokoju. Zeszłam na dół a tam wszyscy śpią na podłodze przed drzwiami. Zrobiłam sobie kawę. Do kuchni wszedł ubrany już Max.
- Ania. Proszę cię. Nawet nie wiesz jakim pałam do ciebie uczuciem. - zaczął całować mnie po szyi.
- Daj już spokój. To nie ma sensu. Ja kocham Nathan'a, nie ciebie. - nagle on położył swoje ręce na moich policzkach.
- Czy ty naprawdę nie możesz zrozumieć, że ja cię kocham ? - pocałował mnie namiętnie.
Po chwili ktoś odepchnął Maxa ode mnie. Był to Nathan.
- Ty idioto ! Czemu całujesz się z moją dziewczyną ? - chłopcy zaczęli okładać się pięściami.
- Nathan ! Max ! Uspokójcie się ! - do kuchni wparował Tom.
- Porąbało was ?! - rozdzielił ich.
Ja zaczęłam płakać.
Nathan patrzył na Max'a groźnym wzrokiem.
- O co poszło ? - Tom mnie zapytał.
- Ja ... - Nath mi przerwał.
- Chcesz wiedzieć o co poszło ?! Max całował się z moją dziewczyną ! Moją ! - zwrócił się do Max'a. - Sylwia ci już nie wystarcza ? Tom, lepiej uważaj, bo jeszcze twoją przeleci. - do naszej ,, miłej " rozmowy włączyły się Gabi i Sylwia.
- Co tu się dzieje ?
- Max zdradził cię z Anką . - oznajmił Tom.
- Z Anką ? Jak mogłaś ?!  - spojrzała na Max'a. - A ty ?! Myślałam, że mnie kochasz! Nienawidzę was !! - wybiegła z domu z płaczem.
Reszta dziewczyn popatrzyła na mnie i Max'a złowrogo i wyszły za nią.
- Właśnie Ania. Jak mogłaś ?! Może jeszcze powiesz, że się z nim przespałaś, co ?! Przecież , ja cię kocham. Wiedziałaś, ile dla mnie znaczysz. A teraz to wszystko ma pójść w niepamięć ?? - Nathan ocierał rękawem swój zakrwawiony nos.
- Nie, nie. Nathan, ja cię kocham. I wiem, że gdzieś w głębi serca, ty mnie też. Proszę. Wybacz mi.
- Przykro mi, ale .... to koniec.
- Co ?? Nie, to nie może być prawda. - nie mogłam się pozbierać. Max wyszedł z domu, zakładałam, że idzie pogadać z Sylwią ( co jak co, kochał mnie, ale na niej też mu zależało ^.^) Nathan poszedł na górę.
Byłam załamana. Chłopaki zaczęli mnie pocieszać. Niestety, to nie pomogło. Jedyną rzeczą, którą chciałam wtedy zrobić, było zabić się .. 


Taki smutas, ale zakręcony smutas !! -.- Komentujcie .... z dedykacją dla Matoła .!! xDD

4 komentarze:

  1. Nie znam żadnego matoła ; DD
    Jaki smutaas ;((
    :< Nathan , proosze wróć do nieej!!
    nexta chcę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ja kocham takie smutasy !! heh

    OdpowiedzUsuń
  3. O fuck alez polecialas z tym rozdzialem!!! Max i Ania dobre!!!
    I co teraz bedzie z nimi??
    Co z Nathem??
    Judith Parker

    OdpowiedzUsuń